Trefferliste "Internal Customer-Centric Management" - alle Bücher

Ihre Suche nach "Internal Customer-Centric Management" (Bücher) ergab 20 Treffer.

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Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 128,00

Sven Seidenstricker, Vinzenz Krause, Karl-Christof Renz
Erfolgreiches Customer-Success-Management

Dieses essentialermöglicht einen schnellen Einstieg in das Themenfeld Customer-Success-Management. Globale digitale Vorreiter in der Digitalisierung haben erkannt, dass die organisatorische Verankerung de…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 14,99

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert die Perspe…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Willy Schneider
Praxisleitfaden Kundenwert-Analyse/"Customer value management"

Die weit überwiegende Zahl der Marketing- und Managementkonzepte stellt die Kundenorientierung als zentralen Faktor des Unternehmenserfolges heraus. "Customer relationship management" erweitert …

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Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

Michael Kleinaltenkamp, Laura Elgeti, Katharina Prohl-Schwenke
Customer Success Management - Kundenerfolg als Geschäftsstrategie

Ende 2024 gaben fast 250.000 Personen auf LinkedIn an, eine Position als Customer Success Manager zu bekleiden. Customer Success Management (CSM) ist somit die am schnellsten wachsende Unternehmensfunktio…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 54,99

Kerstin Sayer
Customer Success Management im Kontext der Anbieterintegration

Neue digitale Zugänge zum Kunden und eine zunehmende Beziehungsorientierung sowie kürzere Beziehungszyklen durch mehr Dynamik und Flexibilität auf dem Markt leiten in B2B-Unternehmen einen Perspektivwechs…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Fred Selnes, Michael D Johnson
Customer Portfolio Management

How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships that increase scale.Which would you rather have: a small…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 28,41

Claudia Thonet
Der agile Vertrieb

Agile Prinzipien und Frameworks wurden zwar für die Entwicklung komplexer Produkte geschaffen, doch sie lassen sich auch im Vertrieb gewinnbringend nutzen. Mit diesem Buch erhalten Geschäftsführer, Vertri…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 54,99

Andreas Krämer, Thomas Burgartz, Christina Muzzu
Customer Value-centered Management

Part I: Introduction and General Conditions.- 1. The Changed Perspective: eagle eye instead of tunnel vision.- 2. Management after the coronavirus crisis: focus on a holistic approach.- 3. A better unders…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 85,33

Manfred Bruhn, Karsten Hadwich, Maxim Saleschus
Customer-Dominant Logic

This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 106,66

Martin Hobratschk
Mvp Kb

What if your knowledge base could be the most valuable player in your customer service operation? For too many companies, the knowledge base (KB) is an afterthought, often a chaotic collection of outdated…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 17,70

William Henry Burroughs
A Treatise on the Law of Taxation as Imposed by the States and Their Municipalities, or Other Subdivisions, and as Exercised by the Government of the United States, Particularly in the Customs and Internal Revenue

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 129,90

William Henry Burroughs
A Treatise on the Law of Taxation as Imposed by the States and Their Municipalities, or Other Subdivisions, and as Exercised by the Government of the United States, Particularly in the Customs and Internal Revenue

Reprint of the original, first published in 1877. The Antigonos publishing house specialises in the publication of reprints of historical books. We make sure that these works are made available to the pub…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 109,90

B Joseph Pine II
The Transformation Economy

Take your customers on a journey of self-improvement, meaning, and change.A new fundamental economic shift is emerging: an economy based on transformative experiences that guide people to change, achieve …

lieferbar ab 3.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 30,90

Martin Kihn, Andrea Chen Lin
Customer 360

Praise for CUSTOMER 360"Customer 360 stands out in a crowded conversation by showing businesses how they can use complex new technologies to give customers the better experiences they want and to unl…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 26,43

Eric Yaverbaum
Public Relations for Dummies

PR secrets for making a splash with your brandPublic relations (PR) is about building a great reputation for a brand, a product, or even a person. Public Relations For Dummies is a crash course on strateg…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 23,92

Craig Legrande, Venky Lakshminarayanan
Ai-Driven Value Management

Unlock the power of generative AI to transform your enterprise B2B sales and marketing strategiesIn AI-Driven Value Management: How AI Can Help Bridge the Gap Across the Enterprise to Achieve Customer Suc…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

Wayne Simmons, Tom DeWitt
The Customer Excellence Enterprise

Praise for THE Customer Excellence ENTERPRISE"More than a book; it's a compass for organizations navigating today's interconnected marketplace with authenticity and purpose. A practical guide for lea…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 26,91

Joyce Kay Avila
Hands-On Salesforce Data Cloud

>>This book will help you:Develop a plan to execute a CDP project effectively and efficientlyConnect Data Cloud to external data sources and build out a Customer 360 Data ModelLeverage data sharing …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 64,81

Susan Solovic
The One-Percent Edge

Grow big by thinking small. Your business's largest innovations will come one tweak at a time.

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